Gemlik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, ilçede sürdürdüğü temizlik çalışmalarına bir yenisini daha ekleyerek Yenimahalle Kirişçi Sokak’ta ayrıntılı bir temizlik yaptı. 16 kişilik temizlik personeli, sokakta biriken evsel atıkları, molozları ve eski mobilyaları kamyonlarla toplayarak bertaraf edilmesini sağladı.
Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren’in talimatıyla başlatılan bu temizlik çalışması, sokakların Gemlik’e yakışır bir hale gelmesini sağladı. Başkan Deviren, temizlik çalışmalarının aralıksız süreceğini belirterek, emeği geçen personele teşekkür etti.
Başkan Deviren, temizlik çalışmalarının önemine vurgu yaparak, vatandaşlardan çevre temizliğine özen göstermelerini istedi. “Vatandaşlarımızın çevre temizliğine duyarlı olması, kentimiz için çok önemli. Temiz kent, sağlıklı kent demektir. Hepimiz sokaklarımızı temiz tutmalı ve çevremize gereken özeni göstermeliyiz. Bu kent hepimizin evi, evimizi temiz tutalım” dedi.
Gemlik Belediyesi, temizlik seferberliğine devam ederek, ilçenin dört bir yanını daha temiz ve sağlıklı hale getirmeyi hedefliyor.
EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8064 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3599 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2655 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2002 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1968 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.