Bursa Büyükşehir Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde belediye bünyesinde görev yapan öğretmenleri özel bir kutlama yemeğinde bir araya getirdi. Atatürk Kültür Merkezi Merinos Yerleşkesi’nde düzenlenen etkinliğe, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey ve eşi Seden Bozbey, Genel Sekreter Doç. Dr. Ergül Halisçelik, belediye yöneticileri ve çeşitli eğitim kurumlarında görevli öğretmenler katıldı.
Başkan Bozbey, konuşmasında öğretmenlerin yalnızca bir meslek icra etmediğini vurgulayarak, “Öğretmenlik, kalbe dokunma sanatıdır; yol göstermektir, karanlığa yakılan ışıktır. Başöğretmenimiz Atatürk’ün ‘Öğretmenler, yeni nesil sizin eseriniz olacaktır’ sözünde ifade edilen sorumluluk, bizler için de yol göstericidir” dedi.
Bozbey ayrıca, eğitimde fırsat eşitliği ve her çocuğun eşit koşullarda eğitim almasının önemine değinerek, “Hepimizin hayatında bir öğretmenin izi vardır. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü’nü kutluyorum. Varlığınız bu kente güç katıyor” ifadelerini kullandı.
Kutlama, Kent Orkestrası’nın sahne performansı, pasta kesimi ve toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.
EKONOMİ
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7331 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4007 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2980 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2701 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2536 kez okundu