Bursaspor’un yönetimi ve futbolcuları, Gürsu’da geçtiğimiz temmuz ayında meydana gelen orman yangınlarından etkilenen bölgelerde fidan dikimi yaparak doğaya destek verdi.
Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik, Teknik Direktör Tahsin Tam, futbolcular, Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık ve Uludağ Organize Sanayi Bölgesi temsilcileriyle birlikte Karahıdır ve İğdir mevkisinde yanan alanları yeniden yeşertmek için bir araya geldi.
Etkinlikte konuşan Bursaspor Başkanı Enes Çelik, yaşanan yangının Bursa için büyük bir kayıp olduğunu vurgulayarak, “Ağaç demek hayat demek. ‘Yeşil Bursa’ kimliğimizin temelini oluşturan bu güzelliklerimiz büyük zarar gördü. Ancak biz, yiğidin düştüğü yerden kalkması gibi, bu yarayı yine burada sarmaya kararlıyız” dedi.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık ise yangının ardından gösterilen dayanışmaya dikkat çekerek, “Nasıl yangın esnasında seferber olduysak, şimdi de aynı kararlılıkla siyaha dönmüş tüm alanları yeniden yeşile kavuşturacağız. Bu süreç hepimizin desteğiyle başarıya ulaşacak” ifadelerini kullandı.
Gürsu Kaymakamı Murat Kütük de Bursa’nın değerlerinin birbirini tamamlayan bir bütün olduğunu söyleyerek, “Uludağ’ı, sanayimizi, Bursaspor’umuzu düşündüğümüzde, bu şehir tek başına bir marka. Hepimiz Yeşil Bursa kimliğine yeniden kavuşacağımız günü sabırsızlıkla bekliyoruz” dedi.
Konuşmaların ardından protokol üyeleri ve futbolcular, afet bölgelerinde fidan dikerek doğaya can suyu verdi.
EKONOMİ
25 Haziran 2026GENEL
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4005 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2977 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2699 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2533 kez okundu