Mübarek üç ayların müjdecisi olan Regaib Kandilinde, Bursalılar camilere akın ederken; Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey de İnegöl İshakpaşa Cami’ne bir araya geldiği vatandaşlara tatlı ve lokma ikram etti.
Üç ayların başlangıcı, Ramazan ayının müjdecisi olan Regaib Kandili’nde Bursalılar camilere akın etti. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey de Regaib Kandilini İnegöl ilçesindeki İshakpaşa Cami’nde kutladı. Kandil programının ardından cami çıkışında vatandaşların kandilini kutlayan Başkan Mustafa Bozbey, halka tatlı ve lokma ikramında bulundu.
Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, tüm İslam aleminin Regaib Kandili’ni kutladı. Herkesin nice kandillere ulaşmasını da dileyen Başkan Bozbey, “Bizler de İnegöl’de vatandaşlarımızla birlikte Regaib Kandilini kutladık. Kandilin, barış, huzur getirmesini diliyorum. Daha güvenli bir dünya için dua ettik. Dualarımızın kabul olmasını diliyoruz” dedi.
Kandil programı kapsamında Ulu Cami, Mihraplı Cami, Emir Sultan Cami, Yıldırım Sarı Cami, Merve Cami, Muradiye Cami ve İnegöl Fatih Cami’nde vatandaşlara 20 bin kişilik tatlı ikramında bulunuldu.
EKONOMİ
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Başkan Aydın ilk resmi ziyaretini yaptı
8087 kez okundu
2
Milli Mücadele Ruhu Ördekli Kültür Merkezi’nde canlandı
3609 kez okundu
3
Osmangazi’de kitapların dünyasına entelektüel bir bakış
2664 kez okundu
4
Bursa’da çocukların penceresinden hayal evleri
2016 kez okundu
5
Yıldırım’da düşünce günleri sürüyor
1979 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.