İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, alt yapı çalışmalarının devam ettiği Alanyurt bölgesinde Sevgi Sitesi sakinleriyle buluştu. Başkan Taban, devam eden alt yapı çalışmaları hakkında vatandaşlara bilgi verdi ve bölgenin sorunları ve talepleri üzerine istişare etti.
Başkan Taban: “İnegöl’ün Merkezine ve Alanyurt’a Kaynak Suyu Göndereceğiz”
Site sakinlerinin yoğun ilgi gösterdiği buluşmada konuşan Başkan Taban, “Bu bir siyasi buluşma değil. Yanlış anlaşılmaları düzeltmek, kendimizi ifade etmek istiyoruz” dedi. Altyapı çalışmaları hakkında da bilgi veren Alper Taban, “Merkezde öncelikle Kemalpaşa, Mahmudiye, Hamidiye, Mesudiye, Orhaniye, Süleymaniye, Turgutalp mahallelerimizde çalışmalarımız oldu. İkinci etap çalışmalarımız da Alanyurt bölgemizden başladı. Burada bir miktar çalışmamız oldu. Alt yapı çalışmalarının tamamlanmasıyla beraber İnegöl’ün merkezine de Alanyurt bölgesine de kaynak suyunu çeşmelerden göndermiş olacağız. Bu bizim için harika bir hedef. İnsanlara en güzel suyu içirmek bizim hedefimiz” diye konuştu.
EKONOMİ
14 Haziran 2026GENEL
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7318 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
3997 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2960 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2686 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2515 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.