İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla kurum bünyesinde görev yapan 59 öğretmeni bir araya getirdi. Belediye Ek Hizmet Binasında düzenlenen programda, Başkan Taban öğretmenlere günün anısına hediye takdim etti.
Programda konuşan Başkan Taban, “Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü. Her birinizin öğretmenler gününü kutluyorum. 24 Kasım sembolik bir gün olsa da nihayet itibariyle hatırlamak, hatırlanmak güzel duygular. Takvime işlenmiş bir gün gibi olsa da öğretmenlerimiz bizim için her gün değerli. Nasıl ki bir kişiliği, insanı anne-baba yetiştiriyorsa, o bireyde mutlaka öğretmenlerimizin de izi var. Bugün belli bir mevki makam sahibi insanların da hepsinin bir öğretmeni var. Bu buluşma vesilesiyle ben kurumumuza ve şehrimize emeğiyle, desteğiyle, öğretisiyle, gayretiyle katkı koyan tüm çalışmalar arkadaşlarımıza ve sizlere teşekkür ediyorum. Sizlerin vasıtasıyla benim kurumumda da öğretmen eli kursiyerlerimize, öğrencilerimize değmiş oluyor” dedi.
Başkan Taban, öğretmenlerin her zaman toplumun en önemli unsurlarından biri olduğunu belirterek, “Öğretmenlerimiz, geleceğimizi inşa eden, ülkemizi daha iyiye taşıyan değerli insanlardır. Bu vesileyle tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü bir kez daha kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Programın ardından öğretmenlere günün anısına hediye takdimi gerçekleştirildi.
EKONOMİ
17 Haziran 2026GENEL
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7324 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
3999 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2963 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2692 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2521 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.