Nilüfer Belediyesi, ilçe genelinde yaya güvenliğini tehdit eden ve kentsel estetiği bozan unsurlara karşı geniş kapsamlı bir temizlik harekatı başlattı.
Zabıta Müdürlüğü koordinesinde yürütülen çalışmalarda, kamusal alanların izinsiz kullanımı mercek altına alındı.
Sabahın erken saatlerinde start verilen operasyonda 100 zabıta personeli ve 23 araçlık filo görev aldı. Ekipler, özellikle ticari işletmeler ve şahıslar tarafından yaya yollarına yerleştirilen ve geçiş hakkını kısıtlayan materyalleri hedef aldı. Yapılan denetimlerde, engelli bireylerin ve yayaların hareket kabiliyetini engelleyen masa, sandalye, duba, reklam tabelası ve benzeri seyyar unsurlar tespit edildi.
Kent düzenini sağlamak ve vatandaşların ortak kullanım alanlarını korumak amacıyla harekete geçen zabıta ekipleri, mevzuata aykırı şekilde konumlandırılan malzemeleri yasal prosedürler çerçevesinde topladı. El konulan tüm materyaller tutanak altına alınarak araçlara yüklendi ve kaldırımlar yeniden yayaların kullanımına açıldı.
EKONOMİ
15 Haziran 2026GENEL
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7318 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
3999 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2961 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2689 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2516 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.