Yıldırım Belediyesi, gençlerin bilinçli beslenmesini ve sağlıklı nesiller yetişmesini desteklemek amacıyla okul ve spor kulüplerinde ‘Sağlıklı Beslenme Seminerleri’ düzenliyor. Seminerlerin ilki, Nuri Erbak Anadolu Lisesi’nde gerçekleştirildi ve uzman Diyetisyen Ayla Koparal tarafından verildi.
Seminerde büyüme ve gelişim döneminde doğru beslenme, sporun önemi, enerji yönetimi ve sağlıklı yaşam alışkanlıkları gibi konular ele alındı. Gençler seminer boyunca yoğun ilgi gösterdi ve soru-cevap kısmında aktif olarak katılım sağladı.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, seminerlerin önemine değinerek, “Gençlerimizin hem fiziksel hem zihinsel gelişimini desteklemek, sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sunmak bizim görevimizdir. Sağlıklı beslenme ve düzenli spor, güçlü bir geleceğin temelini oluşturuyor. Bu nedenle seminerlerimizi daha fazla gencimize ulaştırmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.
EKONOMİ
26 Haziran 2026GENEL
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7329 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4005 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2978 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2699 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2533 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.