Türkiye Badminton Federasyonu’nun 2025 yılı faaliyet takviminde yer alan ve Ankara’nın ev sahipliğinde düzenlenen ‘Victor Türkiye International Championship’ sona erdi.
Toplam 29 ülkeden 210 sporcunun katılımıyla gerçekleşen ve büyük bir rekabete sahne olan turnuvada, Osmangazi Belediyespor adına yarışan Özge Bayrak Bağcı önemli bir başarıya imza attı.
Tek kadınlar kategorisinde korta çıkan başarılı raket, turnuva boyunca sergilediği üstün performansla rakiplerini geride bıraktı. Zorlu maçların ardından finalde de galip gelen Özge Bayrak Bağcı, kürsünün en üst basamağına çıkarak şampiyonluk madalyasını boynuna taktı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, uluslararası alanda elde edilen bu birincilikle Bursa’yı sevince boğan milli sporcuyu ve başarının mimarı olan antrenörlerini tebrik etti.
EKONOMİ
27 Haziran 2026GENEL
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan ekonomi mesajı
7331 kez okundu
2
Mustafakemalpaşa’da CHP’den yoğun saha programı
4007 kez okundu
3
Osmangazi, Türkiye Ralli Şampiyonası’na ev sahipliği yapıyor
2980 kez okundu
4
İnegöl’de sanat çocuklarla büyüyor
2701 kez okundu
5
Bursa Kent Akademisi’nden Cisco iş birliğiyle dijital eğitim
2536 kez okundu